دانلود رایگان نرم افزار

دانلود WinRAR v4.20 Final – نرم افزار فشرده سازی وینرر

نويسنده : admin | تاريخ : 17:24 - 29 / 2 / 1392

 

دانلود WinRAR v4.20 Final   نرم افزار فشرده سازی وینرر

 

دانلود WinRAR v4.20 Final x86 & x64

 دانلود WinRAR v5.00 Beta 3 x86 & x64

 

نرم افزار WinRAR وینرر یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. نرم افزار WinRAR وینرر می تواند فایل های با فرمت RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE را از حالت فشرده خارج کند.

 

از مهمترین قابلیت های نرم افزار WinRAR می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار وینرر نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار winrar را به همراه کرک برای نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار WinRAR :

-     حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های بسیار زیاد
-     پوسته های متعدد و بسیار زیبا در اندازه های متفاوت
-     پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
-     پسورد گذاری روی فایل هاقابلیت فشرده سازی و سریع و مطمئن فایل ها
-     امکان ساخت و اجرای فرمتهای معروف فشرده RAR و ZIP
-     امکان قرار دادن پسورد در هنگام فشرده سازی فایلها
-     قابلیت استخراج سریع فایل ها از حالت فشرده
-     قابلیت بازیابی و تعمیر فایلهای فشرده شده
-     ساخت فایل های فشرده با فرمت EXE
-     قابلیت تعمیر فایل ها
-     قابلیت اسکن کردن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب
-     Wizard برای آسان تر شدن کار ساخت فایل های فشرده و همچنین Extract کردن آن ها
-     استفاده از جدیدترین متدها برای کاهش دادن حجم و کیفیت در انجام فشرده سازی
-     بهبود سرعت فشرده سازی برای سیستم های چند پردازنده ای و چند هسته ای
-     اضافه شدن گزینه حذف پوشه های تکراری در تنظیمات برنامه
-     سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷
و …

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: WinRAR WinRAR v4, 20 Final آخرین نسخه نرم افزار WinRAR 4 آخرین ورژن WinRAR باز كردن فايل هاي rar باز کردن فرمت 7z برنامه WinRAR دانلود WinRAR دانلود winrar 2013 دانلود WinRAR 4 دانلود WinRAR v4, 20 Final دانلود WinRAR v4, 20 Final نرم افزار وینرر دانلود WinRAR لینک مستقیم دانلود ,

دانلود نرم افزار خاطره نویسی فارسی I MemoryS

نويسنده : admin | تاريخ : 17:22 - 29 / 2 / 1392

 

دانلود نرم افزار خاطره نویسی فارسی I MemoryS

 

دانلود نرم افزار نرم افزار خاطره نویسی

 دانلود نرم افزار I MemoryS

 

اکثر ما علاقه ی زیادی به نوشتن خاطرات گذشته و ثبت لحظات به یاد ماندنی زندگی خود داریم وگاهی در گذشته در دفتر خاطراتی این لحظات زیبا را ثبت کرده ایم . برخی اوقات هنگامی که این خاطرات زیبا را مرور می کنیم به این فکر می کنیم که کاش عکس ها و فیلم هایی در کنار این خاطرات زیبا ثبت کرده بودیم ! اما جای نگرانی نیست ! چرا که نرم افزار I MemoryS یک نرم افزار خاطره نویسی به زبان فارسی امکان ثبت خاطرات را در محیط رایانه به ما می دهد .

نرم افزار خاطره نویسی فارسی I MemoryS علاوه بر نوشتن خاطرات به ما این امکان را می دهد که خاطرات خود را به همراه فیلم و عکس از لحظات زیبای خود ثبت کنید . محیط نرم افزار خاطره نویسی کاملا فارسی می باشد و در آن به راحتی می توانید به جستجوی خاطرات مورد نظر خود بپردازید . نرم افزار خاطره نویسی فارسی با امنیت فوق العاده طراحی شده و امکان از آن را به عنوان یاد آور به ما می دهد . شما می توانید نرم افزار خاطره نویسی فارسی برای ثبت خاطرات ، تمامی لحظات به یاد ماندنی خود را برای همیشه ماندنی کنید .

 

برخی ویژگی های نرم افزار خاطره نویسی فارسی I MemoryS :

-    قابلیت ثبت خاطرات همراه با عکس و فیلم
-    قابلیت مرور خاطرات با امکان جستجوی پیشرفته در نرم افزار
-    قابلیت ایجاد کلمه عبور برای هر خاطره
-    محیط کاملا فارسی , زیبا و کاربر پسند با قابلیت استفاده از ۱۸ قالب رنگی
-    قابل اجرا در همه ویندوزهای ۶۴ و ۳۲ بیتی
-    و …


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: I Memory’S ثبت خاطرات ثبت خاطرات با نرم افزار I Memory’S خاطره نویسی با نرم افزار I Memory’S دانلود رایگان نرم افزار I Memory’S دانلود مستقیم نرم افزار I Memory’S دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار I MemoryS ,

دانلود نرم افزار FaceCode – نرم افزار تشخیص چهره به جای کلمه عبور

نويسنده : admin | تاريخ : 17:20 - 29 / 2 / 1392

 

دانلود نرم افزار FaceCode   نرم افزار تشخیص چهره به جای کلمه عبور

 

دانلود نرم افزار FaceCode

نرم افزار تشخیص چهره به جای کلمه عبور

 

گاهی ما به دلیل داشتن فایل های مهم یا فایل های محرمانه در کامپیوتر خودمان مجبوریم امنیت سیستم خود را به نوعی تامین کنیم که هیچکس حتی اعضای خانواده نتوانند به کامپیوتر یا فایل هایی از آن که محرمانه است دسترسی داشته باشند . با استفاده از نرم افزار FaceCode  شما می توانید به آسانی امنیت کامل سیستم خود را به شکلی جالب تضمین کنید .

در ابتدا برای استفاده از نرم افزار FaceCode باید یک وبکم تهیه و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید تا نرم افزار بتواند هنگامی که شما می خواهید از کامپیوتر و لپ تاپ استفاده کنید از چهره ی شما عکس بگیرد و سپس نرم افزار عکس گرفته شده را با عکسی قبلا به آن داده شده مقایسه می کند و فقط در صورت یکی بودن عکس ها به شما اجازه ی دسترسی به کامپیوتر یا ویندوز را می دهد . همچنین نرم افزار FaceCode این قابلیت را نیز دارد که با استفاده از آن روی بخش های مختلف کامپیوتر محدودیت هایی را برای افراد مختلف ایجاد کنید به طوری که هر فرد اجازه دسترسی به برخی از این بخش ها را داشته باشد .

و در آخر باید اشاره کنم که نرم افزار FaceCode  این امکان را دارد ، که با تشخیص چهره ی شما کلمات عبور سایت های مختلف که عضو آن هستید را به صورت خودکار وارد کرده و با این کار در وقت شما صرفه جویی خواهد کرد . شما کاربران همیشگی یاس دانلود میتوانید نرم افزار FaceCode  را به عنوان نرم افزارتشخیص چهره به جای کلمه عبور از ادامه ی مطلب دریافت کرده و بر روی سیستم های رایانه ای و لپ تاپ خود نصب و اجرا نمایید .


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: FaceCode FaceCode for pc دانلود رایگان نرم افزار دانلود رایگان نرم افزار FaceCode دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار FaceCode دانلود نرم افزار FaceCode برای ویندوز دانلود نرم افزار امنیتی دانلود نرم افزار شناسایی چهره FaceCode,

دانلود نرم افزار ReShade Image Enlarger v2.0 بزرگنمایی عکس تا ۲۰ برابر

نويسنده : admin | تاريخ : 17:17 - 29 / 2 / 1392

 

دانلود نرم افزار ReShade Image Enlarger v2.0 بزرگنمایی عکس تا 20 برابر

دانلود نرم افزار ReShade Image Enlarger v2.0

نرم افزار بزرگنمایی عکس تا ۲۰ برابر بدون افت کیفیت

 

گاهی  برای بهتر دیدن عکس های کوچک و یا تغییر اندازه ی عکس ها برای استفاده های متعدد از آنها ، نیاز به بزرگنمایی تصاویرمان داریم . هنگام بزرگ کردن عادی غالبا عکس ها کیفیت خود را از دست می دهند و رزولیشن آن ها پایین می آید . برای حل این مشکل می توانید از نرم افزار ReShade Image Enlarger استفاده کنید . که بدون افت کیفیت می تواند تصاویر شما را تا ۲۰ برابر بزرگ کند .

نرم افزار ReShade Image Enlarger به شما این امکان را می دهد تا عکس های خود را بدون از دست دادن کیفیتشان و با فرمت های jpeg, Tiff, png, bmp بزرگ کنید . نرم افزار ReShade Image Enlarger به صورتی بسیار طبیعی تصاویر را بزرگ می کند به طوری که لبه های عکس صاف و با کیفیت می باشد و تصاویر وضوح بسیار و رنگ های فوق العاده ای دارند . همچنین نرم افزار ReShade Image Enlarger قابلیت drag and drop عکس ها را به داخل برنامه دارد . شما هم اکنون می توانید نرم افزار ReShade Image Enlarger v2.0 را از یاس دانلود دریافت کنید و از قابلیت های فوق العاده ی آن استفاده ولذت ببرید .

 

برخی ویژگی های نرم افزار ReShade Image Enlarger :

-   بزرگنمایی تصاویر موج دار شدن عکس
-   حذف حالت محوی و refocus کردن لبه های تصاویر
-   بالا بردن میزان کنتراست و وضوح تصاویر
-   حفظ تمامی جزئیات عکس ها پس از بزرگ نمایی
-   داشتن بهترین رنگ موجود در تصاویر به کمک الگوریتم های پردازش تصویر
-   توانایی انتخاب بین بهترین یا سریعترین کیفیت لبه های عکس
-   قابلیت بزرگنمایی تصاویر تا ۲۰ برابر

دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: Free Download free downloD ReShade, Image, Enlarger ReShade, Image, Enlarger, v2, 0 برنامه جدید بزرگ نمایی عکس ها بزرگ نمایی تصاویر بزرگ نمایی تصاویر بدون افت کیفیت بزرگ نمایی تصویر با ReShade Image Enlarger بزرگنمایی بدون افت کیفیت بزرگنمایی عکس دانلود ReShade Image Enlarger دانلود برنامه reshade image enlarger 2, 0 دانلود برنامه بزرگ کردن عکس ها بدون افت کیفیت دانلود رایگان ReShade Image Enlarger دانلود رایگان نرم افزار ReShade, Image, Enlarger دانلود رایگان نرم افزار بزرگنمایی عکس دانلود نرم افزار دانلود,

ساخت درایوهای مجازی VirtualDrive Pro 15.01

نويسنده : admin | تاريخ : 16:53 - 29 / 2 / 1392

VirtualDrive Pro نرم افزاری کامل جهت شبیه سازی و mount و ساخت درایوهای مجازی جهت شبیه سازی انواع لوح های فشرده cd/dvd  و بلو-ری می باشد که فایل های ایمیج نیز میتوانند توسط این نرم افزار به صورت یک درایور دیسک خوان شبیه سازی شوند. این نرم افزار علاوه بر امکانات شبیه سازی میتواند نسبت به کپی ، ویرایش و رایت نیز اقدام کند. این نرم افزار برای گیمرها بسیار محبوب است و با آن میتوانند بازی هایی که برای اجرا به لوح فشرده نیاز دارند را بدون نیاز به آن اجرا کنند و همچنین نسبت به ایجاد نسخه شبیه آن که به اصطلاح فایل ایمیج گفته می شود نیز اقدام کنند. قابلیت رایت این نرم افزار نیز شامل رایت انواع لوح های فشرده به صورت data و mp3 و صوتی و همچنین رایت شبیه سازی های انجام شده روی لوح فشرده می باشد. این رایت ها میتواند به صورت cd/dvd و blu-ray باشد. با استفاده از شبیه ساز این نرم افزار اجرا انواع شبیه سازی شده ها بیش از ۲۰۰ برابر سرعت بیشتری خواهند داشت و کاربر میتواند بیش از ۲۳ درایور مجازی ایجاد کند. کاربر میتوانید برای درایورهای مجازی ساخته شده عکس بند انگشتی دلخواه خودش را نیز انتخاب کند.

 

virtualdrive ساخت درایوهای مجازی VirtualDrive Pro 15.01


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: mount کردن iso, mount کردن بازی, دانلود VirtualDrive, دانلود کرک VirtualDrive, ساخت mount, ساخت درایو مجازی, ساخت سی دی مجازی, ساخت شبیه ساز, ساخت شبیه ساز از دیسک,

تبدیل پاورپوینت به ویدیو Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal v1.1.1

نويسنده : admin | تاريخ : 16:45 - 29 / 2 / 1392

استفاده از نرم افزار پاورپوینت برای تهیه انواع اسلایدها و ارائه های مربوط به کنفراس ها افزایش یافته است. یکی از مشکلاتی که بعضا کاربران در هنگام استفاده از اسلاید ساخته شده خود مواجه می شوند ، بهم ریختگی های مختلف است که ممکن است گریبان گیر هرکسی شود. برای رفع این مشکل بهترین راه حل تبدیل فایل های پاورپوینت به ویدیو و فیلم می باشد. Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal نرم افزاری مناسب جهت تبدیل فایل های نرم افزار Powerpoint که دارای فرمت هایی نظیر ppt, pptx, pptm, ppsx, pps, ppsm, potx, potm, pot می باشند به ویدیو با فرمت های مختلف نظیر  FLV و  AVI, WMV, MP4 می باشد. مهم ترین نکته در این نرم افزار عدم نیاز به نصب بودن نرم افزار Powerpoint جهت تبدیل می باشد و این مورد کمک شایانی را به کاربر خواهد نمود. این نرم افزار میتواند تبدیل کیفیت را تا سطح HD نیز انجام دهد و از نظر کیفیت فایل خروجی مشکلی نخواهد بود. امکان قرار دادن موزیک برای اسلاید و همچنین ضبط صدا برای اسلایدها و تنظیم آن نیز فراهم است. تبدیل فرمت در Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal با تمامی اشیاء به کار رفته درون اسلاید و بدون هیچگونه تغییری انجام خواهد شد و کاربر میتواند زمان نمایش هر اسلاید را نیز تنظیم کند تا به این ترتیب شخصی سازی نیز انجام شود. به وسیله این نرم افزار ضمنا میتوانید روی اسلاید ساخته شده واترمارک مورد نظر را نیز قرار دهید تا کپی رایت شما نیز رعایت شود. این نرم افزار میتواند تنظیمات شما را ذخیره کند تا در تبدیل های بعدی سریعتر به خواسته خود برسید. نرم افزار با نسخه های مختلف نرم افزار Powerpoint که آخرین نسخه آن ۲۰۱۳ می باشد نیز سازگاری کامل خواهد داشت.

 

xilisoft powerpoint to video converter تبدیل پاورپوینت به ویدیو Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal v1.1.1

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Xilisoft PowerPoint to Video Converter, دانلود کرک Xilisoft PowerPoint to Video Converter, نرم افزار تبدیل powerpoint به ویدیو video, نرم افزار تبدیل ppt به فیلم, نرم افزار تبدیل pptx به avi, نرم افزار تبدیل pptx به ویدیو, نرم افزار تبدیل پاورپوینت به ویدیو فیلم, نرم افزار مبدل پاورپوینت,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد